چگونه می توانم من کاهش سطح اوره خون از 200 و کراتینین از 2.7
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه می توانم من کاهش سطح اوره خون از 200 و کراتینین از 2.7

Q: سلام، دکتر، من نیاز به کمک دارند. من به تازگی از اوره خون بالا و کراتینین بالا رنج می برند، ممکن است به آنها را پایین تر پایین؟ چگونه می توان سطح اوره خون من از 200 و کراتینین از 2.7 من را کاهش دهد؟

A: سلام، دوستان، غده به شما کمک کند. همانطور که همه ما می دانیم، اوره خون و کراتینین دو شاخص عملکرد کلیه هستند، سطح بالایی از آنها را نشان می دهند که عملکرد کلیه به برخی از درجه کاهش یافته است. بنابراین راه هایی را برای آنها را پایین تر بسیار مهم است، اما بسیاری از عوامل هستند ممکن است آنها را تحت تاثیر قرار دهد وجود دارد، بنابراین قبل از اینکه شما اقدام به آنها را کاهش می دهد، شما باید بدانید که روشن دلایل.

به جز عامل بیماری، عوامل غیر بیماری مانند رژیم غذایی با پروتئین بالا، عفونت، زخم و تب نیز سطح آنها را به افزایش ایجاد کند، بنابراین شما باید اقداماتی را برای آنها را پایین تر متناظر را. گاهی اوقات، دشوار است برای تشخیص کسانی که به دلایل، بنابراین شما بهتر است درخواست کمک از دکتر خود.

از اوره خون و کراتینین تعداد 200 2.7 (به استثنای عامل غیر بیماری)، ما می توانید ببینید که عملکرد کلیه خود را در حد متوسط ​​آسیب دیده است، این بدان معناست که با درمان به موقع، ممکن است آن را معکوس می باشد.

چگونه به آنها را کاهش می دهد؟

نکته مهم این است که برای پیدا کردن یک درمان مناسب و یک رژیم غذایی مناسب، این دو جنبه را تحت تاثیر قرار پیش آگهی این بیماری به طور مستقیم. میکرو چینی Osmotherapy پزشکی گیاهان دارویی می تواند به بهبود عملکرد کلیه به بازسازی نفرونها کلیه ها آسیب دیده و کمک به محافظت از آنهایی که باقی مانده است. با عملکرد کلیه بهبود یافته است، سطح بالایی از آنها را بیش از حد کاهش می دهد. همانطور که برای رژیم غذایی، می تواند اثر درمانی را افزایش دهد، بنابراین شما نیز باید با توجه به آن پرداخت.

فوق معرفی چگونگی کاهش اوره خون و کراتینین، امید آن می تواند به شما کمک کند. اگر شما هنوز هم سوالات دیگر، لطفا دکتر آنلاین ما تماس بگیرید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: پرسش های متداول، اوره خون 200، سطح کراتینین 2 , 7، چگونه برای کاهش سطح اوره خون بالا و سطح کراتینین ,
:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: